dijous, 24 de març del 2011

Excurció CURTS i PALAU ROBERT

Pel que fa als curtmetratges, la gran majoría em em van impactar, però cada un de diferent manera, alguns per la trama, algun altre per la crativitat visual, pels plans, etc.

Aquesta és la meva opinió del que m'enrrecordo que em van transmetre alguns dels curts:

1. LA HISTORIA DE SIEMPRE
Tot i ser el primer i aver-ne vist més, seguidament; Aqust em va m'atrebiria a dir que és un dels millors curts que he vist, ja que amb “relativament”, poc temps et transmet molta informació, des de la vida falsa d'una persona, la manera de ser d'unes persones que no ens són presententades, fins a la realitat després d'una petita llarga interpretació. D'altre banda és simple de escenografía i vestuari, cosa que també ens transmèt una idea que, des del meu punt de vista, és la rutina de cada un, trencada sovint, per petits moments de la vida que et poden encuriosir.

2. PADRE MODELO

Em va transmetre la idea dels pares separats, en que un dels dos és qui s'ocupa completament dels fills i l'altre apareix en els pitjors moments i intenta comprar als fills, en aquest, sense mala intenció sinó, suposadament, per sentir culpabilitat.



Per altra banda, en el Palau Robert hi havien exposats els premis Delta premiats dels últims 50 anys (1960-2010).On vam poder veure la grandíssima evolució que hi ha hagut durant els derrers anys enel camp del disseny, i de la industria Catalana.
Desde els primers electrodomèstics fins als últims dissenys per estalviar energia i d'aspectes originals en el disseny.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada